logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۳۴۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

دولت در تلاش است که سیاست اتکا به غرب را بشکند

دولت-در-تلاش-است-که-سیاست-اتکا-به-غرب-را-بشکند
امام جمعه ابهر گفت: سفر رئیس‌جمهوری به اجلاس اکو و تلاش موفق دولت در دیپلماسی منطقه قابل توجه است، دولت در تلاش است که سیاست اتکا به غرب را بشکند و از فرصت‌هایی که در منطقه و خاورمیانه وجود دارد به خوبی استفاده می‌کند و تلاش‌های خالصانه دولت به زودی نتیجه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با سفارش همه به تقوای الهی گفت: نکته‌ای که متأسفانه در شهرستان مرسوم است، مراسمات عروسی تا پاسی از شب با سروصدای زیاد انجام می‌شود و باعث ایجاد مزاحمت برای مردم می‌‌شوند، از مسئولان تقاضای رسیدگی و برخورد با این ناهنجاری‌ها در سطح شهر را داریم.

بیشتر بخوانید

 وی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموزان و جوانان عزیز به بیانات رهبری گفت: حضرت آقا از جوانان خواستند درباره مسائل روز تحلیل داشته باشند و از حوادثی که در انقلاب رخ داده اطلاعات به دست بیاورند و نحوه حرکت و جهت این انقلاب را بررسی کنند.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه در ذکر بعضی مسائل از سوی ما کوتاهی صورت گرفته است، گفت: دشمن بعضی مسائل را وارونه تحلیل می‌کند و اقدامات پهلوی را به صورت معکوس و وارونه برای مردم تعریف می‌کند و متأسفانه عده‌ای از مردم هم باور می‌کنند.

امام جمعه ابهر اذعان کرد: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری در جمع جوانان اشاره کردند این بود که؛ بسیاری از گرفتاری‌‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که امروز با آنها مواجه هستیم به دلیل واگرایی‌های دهه هفتاد است، در دهه هفتاد کشور دچار انحرافاتی شد و متأسفانه اقتصاد کشور به سمت لیبرالی شدن رفته و عدالت از بین رفت و حتی در نماز جمعه‌ها، مجلات و روزنامه‌ها بیان شد، شاه‌بیت این تفکرات این بود که مسئولان ما از این به بعد باید به مانور تجمل روی بیاورند و تقوا، پرهیزگاری و از خودگذشتگی را کنار بگذارند و تجمل‌گرایی را ترویج کنند.

 

وی با بیان اینکه این تجمل‌گرایی در وزراتخانه‌‌ها ترويج پیدا کرد، گفت: حتی این فرهنگ در همه قشرهای مردمی نیز رواج پیدا کرد این رویه کم مشکلی نبود، اقتصاد اسلامی مبتنی بر عدالت کنار گذاشته شد و آشکارا گفتند اگر یک عده‌ای زیر چرخ اقتصادی اینها از بین بروند اشکالی ندارد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: نتیجه واگرایی دهه هفتاد مجلس ششم بود که یک عده جاسوس در این مجلس نماینده بودند و بر علیه انقلاب و اهداف انقلابی تحصن می‌کردند، به رهبری نامه توهین‌آمیز" جام زهر بنوش" می‌نوشتند، بنابراین باید مردم حوادث آن دوران را به خوبی مطالعه کنند و ببینند حادثه کوی دانشگاه چه بود، چه اثراتی داشت، چه کسانی این حوادث را به راه انداختند و در آن دهه چه اتفاقاتی افتاده است، متأسفانه همه این اتفاقات برای کمک به دشمن برای ترویج فرهنگ غربی بوده است.

وی افزود: این افراد باعث شدند که فرهنگ غرب در کشور رواج پیدا کند و نتیجه تصمیمات این افراد را ما اکنون شاهد هستیم، متأسفانه افرادی که باعث این وضعیت شدند منتقد این وضعیت هستند و انقلاب را مقصر این وضعیت می‌دانند و ما این افراد را دروغگو می‌دانیم.

خطیب نماز جمعه ابهر افزود: سخنرانی سید مقاومت را در هفته گذشته شاهد بودیم که نکته خوبی را اعلام کرد؛ همه گزینه‌ها روی میز است قبلا آمریکا این موضوع را اعلام می‌کرد، متأسفانه رژیم جنایتکار صهیونسیتی همچنان به کودک‌کشی خود ادامه می‌دهد و عرض غزه را درنوردیده تا کنار دریا آمده است، تحلیل ما این است که اسرائیل در جنگ با مزارع است نه با رزمندگان، نقاطی که انتخاب کرده و پیش‌روی می‌کند مزرعه است و جرأت ورود به داخل شهر و رویارویی با مردم را ندارد، این رژیم در جنگ با مزارع نیز باخته است و تلفات سنگینی به او وارد شده است که ابتکار عملی که حماس داشته توانسته تحرکات اسرائیل را متوقف کند.

حجت‌الاسلام مرادپور گفت: باید حواسمان باشد که دشمن در حال ایجاد نامیدی و اختلاف‌افکنی است و در فضای مجازی هجمه‌ها زیادی را به ملل و جبهه مقاومت وارد می‌کند که باعث ایجاد اختلاف شود‌، اما جبهه مقاومت با هم هستند و پیروزی حتمی با مردم قهرمان فلسطین و جبهه مقاومت است.

 وی تصریح کرد: سفر رئیس‌جمهوری به اجلاس اکو و تلاش موفق دولت در دیپلماسی منطقه قابل توجه است، دولت در تلاش است که سیاست اتکا به غرب را بشکند و از فرصت‌هایی که در منطقه و خاورمیانه وجود دارد به خوبی استفاده می‌کند و تلاش‌های خالصانه دولت به زودی نتیجه خواهد داد و ما نیز برایشان آرزوی موفقیت داریم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲